<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3074196631193062151\x26blogName\x3d::+My+Diaries+Blog+::\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ohmybelog.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ohmybelog.blogspot.com/\x26vt\x3d6379359225389898152', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Intan Hasrina Nordin
heyyy...nama tuan empunya blog ini intan.Umur dalam 2angka la.anak bongsu dr 6 beradik.Owhhh i luv shopping,pantai,kawan,family,coklat,pink,mascara coz leh wat bulu mata saya lentik..hehe Seorg yg sangat simple..sometime main redah jer..(tu sbb selalu kene marah).cepat marah dan cepat sejuk,sukar untuk membuat sesuatu keputusan(takut silap langkah) cepat gelabah tp cepat cool,sukar menyesuaikan diri dengan keadaan baru,cepat memaafkan tp sukar untuk melupakan,sukar untuk memulakan dan sukar untuk mengakhirinya, banyak kelemahan tp takut untuk mengakuinya,nampak ego tp sebenarnya TIDAK!!
heyy!!im the only intan.no one else.

MY OTHER WEBSITE
masuk free jer

Home
Facebook
Twitter


My Love My Soul
luv u babe!!.



My Flashback
hari berganti bulan berganti tahun

February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
July 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
March 2011
February 2012
June 2012


My Recent Post
baca la kalau sudi

heyyy..im so excited..
im done!!
sad
AKU MAHU!!!
Genting-->Teluk Cempedak-->Cherating
HEppy birthday En Gemoks Kesayangan Saya..
Hei hoi hui hai!!Happy Birthday INTAN!!
Allah Yang Maha Pemurah, Terima Kasih… Engkau tel...
senyum okay!!
PELIK TAPI BENAR...


TIME IS GOLD
Tik Tok Tik Tok.



Follow my blog

Blogger
Be my follower by clicking this button

BORAK YUK!!!


ShoutMix chat widget





Wednesday, June 6, 2012 @ 7:35 AM
Title: ibu,mama,umi,mak i luv u!!!

Assalamualaikum..okay sangat mengujakan untuk aku bercerita tentang kehidupan yang sedang dilalui sekarang..setiap wanita yg pernah mengandung pasti akan merasai pengalaman yg sama kan..kandungan aku memcecah 5bulan bersamaan 22minggu..sudah terasa baby bergerak-gerak,dh mula rasa sakit pinggang,tegang perut,semput dan mcm2 alahan lain.dan sudah pastinya suami menjadi mangsa kn..urat tangan bengkak dan pastinyer la suami yg mengurut tgn.rasa mcm 'pro' mengurut dan aku pun dengan semangat menghulurkan tangan untuk diurut.urut punya urut,makin membengkak.Aku tanya pada suami 'awak pandai cari urat ker?'..suami jawab 'xla,saya main belasah jer'..huehuehue...tp bengkak dh mula surut.Alhamdulillah..
tp suami sabar melayan kerenah si isterinya yg mcm2 hal ni..hihi..harini jer,dia terpaksa ambil aku kat ofis sbb semput.terlentok aku kat meja sambil dikipas oleh syahmi.(ofismate merangkap jiran, rakan borak dan merapu aku kt ofis).dia takut aku pitam,so terkocoh-kocoh la dia amik kan air mineral sambil ayat yg terkeluar dr mulut dia 'nanti kalau anak akak degil,bia sya nasihatkan dia.'ko tau susahnya mak ko mengandungkan ko,sampai tertonggeng2 kat ofis'..haha..gelihati dgr mamat ni membebel.(dia mmg ske bercerita terutama pasal zaman dia kecik2).dan aku adalah pendengar setia dia.
okay bukan senang untuk mendapatkan apa yg terbaik untuk sesuatu yg baik..ecehhhhh baik punya ayat..tp betul..bukan senang melalui pengalaman mengandung.secara zahirnya,org lelaki yg tidak memahami akan cakap 'mengada-ngada'.orang tidak akan benar2 faham melainkan dia sendiri melaluinya.
Moral of the story,ibu adalah segala-galanya.pengorbanannya terlalu besar.Thank kepada semua yg banyak bagi support terutama suami yg sentiasa ada.dan aku sgt2 bersyukur dikurnuakan keluarga yg sgt memahami..

? back to the top | comment | 0 comment(s)